کوچک کردن باسن و ران پا با 8 ورزش و تمرین فوق العاده/ تناسب اندام

کوچک کردن باسن و ران پا با 8 ورزش و تمرین فوق العاده/ تناسب اندام

کوچک کردن باسن و ران پا با 8 ورزش و تمرین فوق العاده/ تناسب اندام

باسن یکی از قسمت هایی از بدن است که علاوه بر شکم, به سرعت دچار چاقی می شود. از آن جایی که ورزش یکی از موثرترین روش های لاغری به شمار می رود, جهت کوچک کردن باسن نیز می توان از تمرینات ورزشی موثری بهره گرفت.
یکی از موثرترین روش های لاغری و رسیدن به اندام زیبا و سالم, ورزش کردن می باشد. برخی از افراد دارای چربی بیشتری در قسمت پایین تنه خود می باشند. با انجام برخی از تمرین های ورزشی می توان عضلات پایین تنه را سفت و لاغر نمود. در این مطلب با ۹ حرکت ورزشی جهت کوچک کردن باسن و ران ها آشنا می شویم.

۸ حرکت ورزشی و تمرین فوق العاده کوچک کردن باسن و ران ها

یکی از قسمت های بدن که نسبت به سایر قسمت های دیگر, بیشتر دچار چاقی می شود, باسن است. این مسئله به خصوص در خانم ها بیشتر اتفاق می افتد. ورزش ها و تمرینات زیادی برای کوچک کردن باسن وجود دارند که تاثیر فوق العاده ایی بر تناسب اندام نیز می گذارند. در ادامه به ۸ حرکت ورزشی فوق العاده برای کوچک کردن باسن و ران پا می پردازیم.

حرکت اول

به پشت دراز بکشید. زانوها را خم کرده و کف دستان را موازی بدن, روی زمین قرار دهید. یکی از پاها را صاف و کشیده نگه دارید و بدن را به آرامی از روی زمین بلند کرده و به سمت بالا ضربه بزنید. در حین انجام حرکت, دم و بازدم را فراموش نکنید. هنگامی که بدن را به سمت بالا می کشید, باسن و ران پاها را تا جایی که امکان دارد, منقبض کنید. حرکت را با هر دو پا تکرار نمایید.
کوچک کردن باسن و ران پا با 8 ورزش و تمرین فوق العاده

,کوچک کردن باسن لاغری, ورزش لاغری سلامت, ورزش و سلامتی

بهترین ورزش برای کوچک شدن ران وباسن

,کوچک کردن باسن لاغری, ورزش لاغری سلامت, ورزش و سلامتی

حرکت دوم

به صورت چهار دست و پا بر روی زمین قرار بگیرید. پاها را به اندازه ی عرض شانه ها, از یکدیگر باز کنید. دست ها باید با سطح زمین زاویه قائم بسازد. در این حالت به آرامی زانوی پای چپ را به سمت بالا آورده و پا را تا جایی که امکان دارد به پهلو بکشید و سپس به حالت اول بازگردید. ۴۵ تا ۶۰ ثانیه این حرکت را برای هر دو پای چپ و راست تکرار کنید. با انسجام این حرکت به صورت روزانه ران و باسن کوچک تر و متناسب تری خواهید داشت
,کوچک کردن باسن لاغری, ورزش لاغری سلامت, ورزش و سلامتی
,کوچک کردن باسن لاغری, ورزش لاغری سلامت, ورزش و سلامتی

حرکت سوم

به صورت چهار دست و پا بر روی زمین قرار گرفته و پاها را به اندازه ی عرض شانه ها, از یکدیگر باز کنید. یکی از پاها را تا جایی که با ستون فقرات هم سطح شود, بالا آورده و کمی به سمت مخالف بکشید. در حین انجام حرکت سعی کنید دم و بازدم داشته باشید و خود را محکم در این حالت حفظ نمایید. حرکت پا باید به گونه ایی باشد که تصور شود با پا رنگین کمان می کشید. قبل از تغییر دادن پا, ۴۵ تا ۶۰ ثانیه حرکت را تکرار کنید. استفاده مدام از این ورزش برای لاغری ران و باسن توصیه می شود.
,کوچک کردن باسن لاغری, ورزش لاغری سلامت, ورزش و سلامتی
,کوچک کردن باسن لاغری, ورزش لاغری سلامت, ورزش و سلامتی

منبع: آکاایران

Be the first to comment

پاسخی بگذارید