تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس در شیراز

همان طور که می دانید با افزایش سن چین وچروک ها بر روی پوست افزایش می یابد البته علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری همچون استرس یا استفاده نادرست از محصولات آرایشی بر روی افزایش چین وچروک تاثیر می گذارد.وهستند افرادی که از این موضوع رنج می برند.اما دیگر نگران نباشید چرا که یکی از بهترین راه های کاهش چین وچروک پوستی تزریق بوتاکس می باشد.

اگر شما در شیراز زندگی می کنید وبه دنبال راه حلی برای از بین بردن چین وچروک های خود هستید. می توانید با دکتر راحله نظری همراه باشید و از بهترین خدماتشان از جمله تزریق بوتاکس در شیراز بهرمند شوید.

تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس چیست:

می توان گفت که تزریق بوتاکس یک روش غیر جراحی می باشد که از این روش برای کاهش چین وچروک استفاده می شود.و همین طور لیفت پلک ها و در درمان برخی دیگر از مشکلات پوستی کارایی دارد.که ماده ای که در بوتاکس می باشد بوتولینوم نوع A می باشد.

اگر بخواهیم عملکرد بوتاکس را بررسی کنیم بر اساس تسکین عضلات است.بوتاکس مثل یک تسکین کتتده عصبی عمل می کند که با فلج کردن عضلات باعث جلوگیری از ضربه زدن آنها می شود و همین مورد سبب کاهش فعالیت عضلات می باشد و این عدم فعالیت چین وچروک های صورت را کاهش می دهد.

 

روتین مناطق تزریق بوتاکس:

به صورت روتین می توان گفت که تزریق بوتاکس در مناطقی همچون پیشانی،خط اخم،خطوطی که در اطراف بینی وجود دارد،ابرو ها،اطراف چشم وهمین طور زیر چشم،چین وچروک های اطراف بینی،قسمت چانه،گردن وفک.

این متاطغی که گفته شد می توان گفت مناطق روتینی هستند که برای  تزریق بوتاکس مناسب است..البته به صورت عمومی مدت زمان ماندگاری بوتاکس بین 3 الی 6 ماه می باشد.که پس از ایت دوره باید مجدد تزریق را انجام دهید.

تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

دکتر راحله نظری:

همان طور که می دانید ازتزریق بوتاکس حتما باید توسط پزشکی که در این زمینه تجربه وتخصص کافی دارند انجام شود.چرا که انجام بوتاکس نیاز به ارزیابی دارد که این ارزیابی توسط پزشک انجام می شود.به این نکته توجه کنید که اگر تزریق بوتاکس به طور مناسب ومتعارف انجام نگیرد امکان به وجود آمدن عوارض می باشد.

پس باید در انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشید که در همین راستا دکتر راحله نظری با تخصصی ویژه ومتمایز در این زمینه به بر طرف کردن مشکلات پوستی و علاوه بر آن به جوانسازی وفرمدهی بدن می پردازد.

دکتر راحله نظری با تمرکز بر نتیجه گرایی و رضایت بیماران همراه با صداقت و دقت به ارائه خدماتی بسیار با کیفیت در زمینه جوانسازی وفرمدهی می پردازد.درواقع ما با  تکیه بر تکنولوژی و فناوری های پیشرفته بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم تا شما به بهترین نتیجه برسید.

تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

جهت دیدن مقاله تزریق ژل در شیراز کلیک کنید.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس:

از مهمترین عوارض جانبی بوتاکس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تورم موقت
  • خارش پوستی
  • درد موقت در ناحیه که تزریق  انجام شده.
  • عفونت وکبودی در ناحیه که تزریق انجام شده.

با توجه به عوارض گفته شده در ارتباط با تزریق بوتاکس حتما قبل از انجام تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت
کنید تا به پس از تزریق با مشکل بر نخورید.

 

چه افرادی برای تزریق بوتاکس گزینه مناسبی هستند:

تزریق بوتاکس برای افرادی مناسب است که به دنبال ظاهری جوانتر وزیباتر هستند که در ادامه برای افرادی که مناسب هستند گفته شده.

  • افرادی که بر روی صورت آنها چین وچروک های مشخصی باشد.
  • برخی از حرکت ماهیچه ها نرمال نیستند در همین راستا افراد از این مورد رنج می برند که در این صورت تزریق بوتاکس گزینه خوبی برای آنها می باشد.
  • ودر نهایت افرادی که از تزریق بوتاکس انتظار درست و واقع بینانه ای دارند.
تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

 

مواردی که قبل از تزریق بوتاکس باید رعایت شود:

  1. قبل از تزریق بوتاکس درواقع می توان گفت تا 2 هفته قبل از تزریق از مصرف داروهایی همچون آسپرین،ایبوپروفن، وهمین طور ویتامین E خوداری کنید.
  2. تا 24 ساعت قبل از تزریق بوتاکس از مصرف دخانیات ونوشیدنی های الکلی خوداری کنید.
  3. اگر قبلا سابقه تبخال داشته اید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  4. همچنین اگر در روزی که می خواهید تزریق بوتاکس انجام دهید جوش یا تبخال داشته باشید باید تزریق بوتاکس را به زمانی دیگر موکول کنید.
  5. خوردن تمام وعده غذایی در روزی که قرار است تزریق بوتاکس را انجام دهید تا دچار سو تغذیه و ضعف نشوید.
  6. عدم تزریق بوتاکس در دوران بارداری و همچنین در دوران شیردهی.می توانید با پزشک هم در این زمینه مشورت کنید.
  7. از انجام اپیلاسیون و همچنین استفاده ازمو چین در ناحیه که قرار به تزریق بوتاکس است خودداری کنید.
  8. اگر دچار بیماری هرپس سیمپلکس یا زخم سرد ،حتما به پزشک خود اطلاع دهید،تا با استفاده از یک سری داروها از شیوع آن پیشگیری کند.
  9. در صورت مصرف داروی خاصی حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

 

سخن پایانی:

این بدیهی است که تنها زیبایی صورت سبب افزایش اعتماد به نفس نمی شود.اما در صورتی که شما از چین وچروک های صورت خود رنج می بریو و اعتماد به نفس خود را از دست داده اید.تزریق بوتاکس در شیراز را جزء اولویت خود قرار دهید و از زیبایی خود لذت ببرید.

شماره تماس:

09177514188

ایمیل:

drrahele@gmail.com

آدرس کلینیک

شیراز ،چهار راه ستارخان ،روبروی منابع طبیعی ،انتهای مطهری شمالی ،ابتدای ستارخان ،کنار گذر پل ستارخان ،مجتمع صدگل ،جنب مجتمع خضرا ،طبقه ۵ ،واحد ۳۶
دیگر مقالات:
  1. تزریق ژل در شیراز
  2. مزوتراپی صورت در شیراز
  3. انجام میکرونیدلینگ در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تزریق بوتاکس در شیراز

مطالب مرتبط